دویتس | Deutz اولین تولید کننده موتور دیزل چهار زمانه در جهان، تولید کننده یکی از مدرن ترین پیشرانه ها میباشد . کاریزکار با 30 سال قدمت تامین کننده کلیه محصولات شرکت دویتس شامل" دیزل موتور" و "دیزل ژنراتور کامل" بطور مستقیم و همچنین ارائه قطعات موتور دویتس با گارانتی اصالت و پایین ترین قیمت می باشد .

موتور دویتس دیزل : 513 | 912 | 913 | 413

موتور دویتس آب : 1011 | 1013 | 1015

ارتباط با کارشناسان کاریزکار

مشاوره در واتساپ

کلیک کنید

مشاوره و سفارش

09121454531

کاریزکار | تامین قطعات و لوازم دویتس و هپکو در ایران

ارتباط با کارشناسان احداث ماشین

پشتیبان واتساپ

کلیک کنید

تلفن مشاوره

09121454531

کاریز کار اولین و بزرگترین فروشگاه قطعات یدکی ایران

موتور دویتس

لوازم موتور دویتس

لوازم موتور دویتس را می توانید از نمایندگی های این برند تهیه نمایید. کاریزکار فروشگاه اینترنتی و یکی از نمایندگی های برند دویتس در ایران است. از آنجایی که کیفیت لوازم موتور Deutz دویتس در عملکرد آن نیز موثر است. به همین دلیل توصیه می شود از اصالت لوازم مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید.

موتور دویتس 6 سیلندر

موتور دویتس 4 سیلندر

موتور دویتس 3 سیلندر

موتور دویتس 2 سیلندر

آشنایی با انواع موتور دویتس

موتور دویتس هوا خنک

قیمت موتور دویتس دست دوم

موتوردویتس 912

موتور دویتس 912 که قصد معرفی آن را داریم F6L912 است. دارای توان پرایم 55 و توان اضطراری 56 کیلووات است. تعداد 6 سیلندر دارد که چیدمان آن ها به صورت خطی می باشد. حجم سیلندرها 66/5 لیتر و قطر آن ها 10 سانتی متر است. وزن موتور دیزلی 912 دویتس به صورت خشک حدود 541 کیلوگرم است. دارای کورس پیستون 12 سانتی متر و ابعاد 803*690*1.142 است.

موتوردویتس 913

موتور دویتس 913 که معرفی می کنیم F6L913 نام دارد . دارای توان پرایم 92 و توان اضطراری 97 کیلووات است. تعداد 6 سیلندر دارد که چیدمان آن ها به صورت خطی می باشد. حجم سیلندرها 13/6 لیتر و قطر آن ها 102 میلی متر است. وزن موتور دیزلی 913 دویتس به صورت خشک حدود 585 کیلوگرم است. دارای کورس پیستون 125 میلی متری است.

موتور دویتس 413

موتور دویتس 413 دارای مدل های مختلفی از سری F است. برخی از مدل های آن F6L413F، F8L413F، F10L413F، و BF8L413FC هستند. دارای پیکربندی بسیار استاندارد، انواع فیلتر روغن و فیلتر دیزل هستند. موتور دیزلی 413 دویتس دارای انواع سنسور برای دما و فشار روغن و همچنین دستگاه تنظیم شتاب موتور دیزل است.

موتور دویتس 213

موتور دویتس 213  نیز مدلی از موتورهای دیزلی است که ویژگی های مشترک بسیاری با موتور دیزلی 413 دویتس دارد. لوازم یدکی دویتس باکیفیت این نوع از موتور دیزلی را می توان در بازار یافت.

لوازم دویتس

انواع پمپ، پیستون، تسمه، خاموش کن، دیزل ژنراتور، رینگ، فیلتر، کاسه نمد، واشر سرسیلندر و موارد دیگر از لوازم دویتس برای انواع موتورهای دیزلی دویتس هستند.

انواع موتور آب دویتس و لوازم یدکی دویتس مرتبط با آن

موتور آب ها نیز با توجه به سوختی که مصرف می کنند در سه دسته بنزینی، دیزلی و نفت و بنزین به صورت دوزمانه و چهار زمانه وجود دارند. از موتور آب برای پمپاژ آب یا هر مایع دیگری استفاده می شود. اصولا از این نوع موتور در مکان های خشک استفاده می کنند. شاید بیشترین کاربرد آن در صنعت کشاورزی برای آبیاری به درختان و گیاهان باشد. در ادامه رعایت نکات مهمی را در رابطه با نوع نگهداری موتور آب ها و لوازم یدکی دویتس مرتبط با آن ها که باعث افزایش عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر باشد؛ به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت راه اندازی آن ابتدا می بایست تمام قطعات موتور آب را به صورت محکم به یکدیگر متصل کرد تا به اصطلاح آب بندی گردد. سپس تمامی لوازم یدکی دویتس مرتبط با آن ها مانند لوله ها، شیلنگ ها و موارد مشابه آن را چک کرد تا دارای سوراخ یا پارگی نباشد. هیچ زمانی موتور آب را بدون آب و به صورت خشک روشن نکنید. پس از اتمام کار حتما آب درون موتور آب را تخلیه کنید. میزان روغن و بنزین آن را چک کنید. به هندل آن در هنگام روشن کردن خیلی فشار نیاورید و درست بکشید.

موتور دویتس 1011

این موتور دارای 4 سیلندر و توان قدرتی 30 اسب بخار است. از ویژگی های مهم موتور آب 1011 دویتس می توان به موارد صدای کم، طراحی هوشمندانه و جاگیری در فضای کم، قدرت بالا، ضریب اطمینان بالا، عمر طولانی، کیفیت مطلوب و استفاده از تکنولوژی روز اشاره کرد. از موتور آب 1011 دویتس در ماشین آلاتی نظیر بیل های مکانیکی، جرثقیل ها، انواع تراکتور، ژنراتور و سایر ماشین آلات و دستگاه ها استفاده می گردد. پیدا کردن لوازم یدکی موتور آب دویتس در بازار کار چندان سختی نیست. فقط می بایست نمایندگی فروش لوازم یدکی دویتس معتبری را پیدا کرده و از آن خرید کنید.

موتور دویتس 1013

موتور آب 1013 دویتس عملکرد بسیار خوبی داشته و قابل حمل است. این نوع موتور به صورت 4 و 6 سیلندری در بازار موجود است. از استحکام بالایی برخوردار بوده و طراحی هوشمندانه ای دارد زیرا فضای کمی را اشغال می کند. به طوری که استفاده از آن در هزینه های مربوط به نصب صرفه جویی کرده و دارای کاربردهای بسیاری است. موتور آب 1013 دویتس و لوازم یدکی دویتس مرتبط با آن دارای کارایی و دوام بالاست و همچنین سر و صدای کمی دارد.

موتور دویتس 1015

موتور آب 1015 دویتس دارای قدرت 261 تا 590 اسب بخار است. دارای عملکرد مطلوب در شرایط سخت و بسیار قابل اطمینان است. این موتور یک سیستم تزریق مکانیکی دارد. طراحی منحصربفرد و مطلوبی داشته به طوری که فضای کمی اشغال می کند. روغن موتور آب 1015 دویتس را می توان در فاصله های طولانی مدت عوض کرد که همین امر باعث کاهش هزینه می گردد.

کاریزکار تامین کننده انواع موتور دویتس 6 سیلندر ، موتور دویتس 4 سیلندر ، موتور دویتس هوا خنک و موتور دویتس دست دوم با نازلترین قیمت

نمایندگی دویتس در ایران

شرکت کاریزکار با قدمتی بیش از30 سال نماینده رسمی شرکت دویتس در ایران می باشد که این امر سبب شده تا شما خریداران عزیز بتوانید با پایین ترین قیمت محصولی با کیفیت و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید

قیمت و مشخصات موتور دویتس سیلندر

موتور های دویتس بسته به تعداد سیلندر و نوع موتور ( آب خنک ، هوا خنک ) قیمت های متفاوتی دارد که میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و استعلام دقیق قیمت را داشته باشید

خرید و قیمت موتور دویتس دست دوم

کاریزکار با توجه به نیاز بازار به انواع موتور دست دوم دویتس انواع مختلفی از این نوع موتور را که تولید کشورهای آلمان ، هند و چین می باشد با امکان بازدید و تست در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

لوازم موتور دیزل دویتس

کاریزکار تامین کننده انواع قطعات موتور دیزل دویتس اصلی و متفرقه با امکان ارسال به سراسر کشور

نمایش یک نتیجه

Show sidebar