كاترپيلار | caterpillar یکی از قوی ترین و قابل اطمینان ترین موتور های دیزل ژنراتوری را برای بسیاری از برنامه های مختلف تولید می کند. یکی از فراوان ترین لیفتراک ها در ایران، لیفتراک کاترپیلار است که به دلیل کار در شرایط سخت و دشوار و دمای بالا یکی از محبوب ترین برند های لیفتراک به شمار می آید. قطعات و لوازم یدکی کاترپیلار در فروشگاه کاریز کار با قیمت مناسب ، گارانتی و ضمانت اصل بودن ارائه می شود. ما با ارائه لوازم یدکی و تجهیزات با دوام و خدمات پس از فروش مناسب کاترپیلار در ایران سهم عمده ای از فروش این قطعات را به خود اختصاص داده ایم.

موتور دیزلی : 3406CTA | C15ATAAC | 3412CTA | 3512TA

موتور دیزلی : 3616 | 3606 | 3608 | 3612

ارتباط با کارشناسان کاریزکار

مشاوره در واتساپ

کلیک کنید

مشاوره و سفارش

09121454531

کاریزکار | تامین قطعات و لوازم دویتس و هپکو در ایران

ارتباط با کارشناسان احداث ماشین

پشتیبان واتساپ

کلیک کنید

تلفن مشاوره

09121454531

کاریز کار اولین و بزرگترین فروشگاه قطعات یدکی ایران

آشنایی با شرکت کاترپیلار و موسس آن

معرفی شرکت کاترپیلار

تاریخچه شرکت کاترپیلار

قطعات و لوازم یدکی کاترپیلار

کمپانی کاترپیلار طیف گسترده ای از ماشین آلات کشاورزی و ابزارآلات سنگین صنایع مختلف را شامل می شود. امروزه این کمپانی با ارائه بیش از 300 نوع ماشین آلات و قطعات کشاورزی و عمرانی، در زمره یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در جهان شناخته می شود.

برخی از اصلی ترین این محصولات شامل مواردی نظیر؛ بیل های مکانیکی، گریدر، موتورهای دیزلی، لودرهای چرخ لاستیکی، تراکتور کشاورزی، تراکتور زنجیری، دامپتراک و... می باشند. بخش اعظمی از قطعات و لوازم  این کمپانی به منظور انجام پروژه های بزرگ عمران شهری از قبیل؛ راهسازی، حمل و نقل، جنگل داری و خاک برداری استفاده می شود. همچنین؛ برخی از قطعات و لوازم کاترپیلار نیز نقش مهمی را در جنگ های جهانی ایفا کردند.

معرفی برخی از قطعات و لوازم کاترپیلار

انواع بیل های مکانیکی کاترپیلار

 بیل های مکانیکی به لحاظ ساختار از دو گونه متفاوت چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تشکیل می شوند که هر کدام از آن ها در محیط های متفاوتی از جمله کوهستان، بیابان، راهسازی  و... کاربرد بسیار دارند.

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کاترپیلار

 یکی از پرکاربردترین ماشین آلات سنگین در بخش راهسازی و ساخت و ساز مسکن شهری است. کارایی این نوع بیل در مقایسه با بیل مکانیکی زنجیری بالاتر بوده و با توجه به قدرت بالای موتور آن، سرعت آن نیز به مراتب بیشتر است. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی شرکت کاترپبلار در کلاس های وزنی 13 الی 22 تن به بازار عرضه می شود.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری کاترپیلار

این نوع بیل یکی از مناسب ترین ابزارها جهت حفاری، تخریب و بلندکردن اجسام سنگین به شمار می رود. در حال حاضر؛ بیل های مکانیکی چرخ زنجیری شرکت کاترپیلار در کلاس های وزنی 5/1 الی 300 تن عرضه می شود.

انواع دامپتراک کاترپیلار

 دامپتراک ها نوعی از کامیون های بزرگ و سنگین هستند که به منظور جابه جایی مواد زائد یا زباله های تولید شده در حین اجرای پروژه و همچنین جابه جایی خاک، سنگ، شن و... استفاده می شوند. دامپتراک کاترپیلار بسته به نوع کارکردشان شامل انواع متعددی هستند.

دامپتراک های شاسی کاترپیلار

 دامپتراک های شاسی صلب قادر هستند؛ حدود 36 الی 326 تن بار را در محل پروژه جابه جا کنند.

دامپتراک کمرشکن کاترپیلار

 یکی از مهم ترین ابزارآلات راهسازی و استخراج معادن شرکت کاترپیلار محسوب می شود که دارای حداکثر ظرفیت 40 تن بارگیری در محل پروژه می باشد.

دامپتراک تریلرکش کاترپیلار

 قدرتی معادل 500 الی 1290 اسب بخار را داراست. لازم به ذکر است که دو نوع دامپتراک شاسی صلب و دامپتراک تریلرکش در نمایندگی های داخل ایران موجود نمی باشند.

انواع ماشین آسفالت تراش کاترپیلار

 یکی دیگر از ماشین آلات تولیدی شرکت کاترپیلار، ارائه انواع آسفالت تراش های ماشینی است. این نوع ماشین ها با هدف تراشیدن لایه رویی آسفالت ضخیم استفاده می شوند. عمل تراشیدن آسفالت نیز به وسیله تیغه های نصب شده در بخش زیرین ماشین انجام می شود. ماشین آسفالت تراش بر اساس نوع چرخ، تعداد چرخ ها، نوع تیغه ها و... در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. انواع آسفالت تراش ماشینی شرکت کاترپیلار در عرض های 2/1 الی 2 متر  به بازار ارائه می شود.

انواع غلتک کاترپیلار

 از دیگر ابزارهای مهم ساخت و سازهای شهری و ساختمانی، استفاده از ماشین آلات سنگین به نام غلتک است. غلتک ها یکی از ابزارآلات ضروری راهسازی هستند که به جهت اصلاح ویژگی های خاک و افزایش تراکم از آن استفاده می شود.

این ابزار از طریق اعمال ضربه، فشار و ارتعاش مقاومت خاک را در برابر تنش های وارده افزایش می دهد. در حال حاضر؛ شرکت کاترپیلار سه نوع از مهم ترین انواع غلتک های ویبره تک درام، غلتک های ویبره آسفالت دو درام و غلتک های پنوماتیکی اتوی آسفالت را در تناژهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

انواع لودر کاترپیلار

 لودرها اساسی ترین ابزار در کارهای وسیع ساختمانی محسوب می شوند. این ماشین آلات سنگین با جابه جایی خاک و حمل مواد، بخش مهمی از اجرای فرآیند ساخت و ساز را بر عهده دارند. لودرها بنابر نوع کارکرد به دو دسته لودرهای چرخ لاستیکی و لودرهای چرخ زنجیری تقسیم بندی می شوند.

لودرهای چرخ لاستیکی کاترپیلار

 این لودرها در مقایسه با انواع زنجیری آن دارای سرعت عمل بهتری بوده و از قدرت بالاتری نیز برخوردار است. میزان فشار وارده بر زمین توسط چرخ لاستیکی این نوع لودر با تغییر باد لاستیک آن، نسبت مستقیم دارد. لودرهای چرخ لاستیکی شرکت کاترپیلار در حجم های 6/0 الی 31 مترمکعب تولید می شوند.

 لودرهای چرخ زنجیری کاترپیلار

لودرهای چرخ زنجیری در زمین های سست، باتلاقی و همچنین زمین های ناهموار سنگلاخی بسیار مناسب عمل می کند و احتمال آسیب دیدگی اجزای ماشین بسیار کم است. انواع لودرهای چرخ زنجیری کمپانی کاترپیلار در کلاس حجمی 1 الی 3/2 مترمکعب به بازار عرضه می شوند. در حال حاضر؛ صرفا کلاس های حجمی 5/1 الی  3/2 در ایران ارائه می گردد.

نمایندگی قطعات کاترپیلار در تهران

جمع بندی مطلب لوازم یدکی کاترپیلار

نمایش یک نتیجه

Show sidebar